14 Kasım 2012 Çarşamba

SEVGİLİ HÜMEYRA UZUNER'İN ANKETİME / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Çok sakin bir hamile değildim, duygusal gel-gitlerim fazlaydı. Toplamda 14,5 kilo aldım, süt sağmayı bıraktığım 12. ayda 3 ay rejim ile eski kilomun da altına indim.

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Çok ağrım vardı, çok yorgun hissediyordum, o yüzden o mutluluk gözyaşları ya da heyecanı bende olmadı ama çok mutlu olmuştum tabi.

*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında? 
21 aylık
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Tabi çalıştığım için tüm boş zamanlarımı onunla geçirmeye çalışıyorum, kendime ayırdığım zamanlar oldukça sınırlı. Gece uykusuna geçiş saatini çok önemsediğimden mutlaka evde olmaya çalıştığımdan buna göre program yapıyorum.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Sabah kahvaltısı, birlikte evi toparlama, pepee izleme, sonrasında başbaşa oyun, öğle uykusu, dışardaki işlerimiz varsa birlikte dışarı çıkma, mümkün olduğunca park, yemekleri ve banyo sonrasında yatış.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Önceliklerim tamamen değişti. Eskiden benim için önemli olan birçok şey değişti ve artık hayatım tamamen kızım üzerine endeksli.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı? 
Uyku ve yemek konularında takıntılı, ama diğer konularda rahat. Doğalcı takıntım yok, gelişim kitaplarını çok okumam, biraz eski usullere göre yetiştirme taraftarıyım.
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için? 
Evet ettim, kötü bir lohusalık dönemi geçirdiğim için bana çok iyi geldi. Ama hafta içi birlikte çok az vakit geçirebildiğimiz için çok üzülüyorum.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor? 
Blogum yok. Ama belirli bloggerları okumayı seviyorum.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz? Açıkçası bpa free olması ve belirli markaları tercih etmem dışında çok dikkat etmiyorum.
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı? 
Hayır yok. Öğünlerini atlamamasına ve yoğurt/süt/et tüketmesine dikkat ediyorum.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz? Zorlu bir süreçti, ilk 5,5 ay mama destekli, sonrasında sadece anne sütü+ek gıdalar şeklinde 14 ay emzirdim. 5,5 ayda işe başladım 12. Aya kadar sağdım.


Hümeyra Uzuner

Sorularıma cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim.

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0