16 Kasım 2012 Cuma

NAMI DİĞER BEBEK BAKIM ONARIM UZMANI ERENCİĞİMİN ANKET / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))

*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız,
kilolarınızı nasıl verdiniz?


Hayatımın en güzel en mutlu 9 ayını geçirdim. Çoook rahattı. en ufak
bir semptomum ya da şikayetim olmadı. Blakis, her zamankinden daha iyi
hissettim. Keşke ömür boyu hamile kalsaydım :)

Hamileliğimden önce günde 2 saat yoğun spor yapardım, yediklerime de
olağanüstü özen gösterirdim. Hamileliğim boyunca boğaza yüklenip aynı
egzersiz performansını sergilemeyi bırakınca hadinden fazla kilo
aldım. Böyle 3 hipopotam 2 fil ederdim herhalde. Dahası, doğumdan
sonra da kilo almaya devam eden benzersiz bir anne idim ben.
Dolayısıyla bugün olmuş hala kilolarımın tamamını verebilmiş değilim.
Çok zorlanıyorum doğruyu söylemek gerekirse.

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?

hiç öyle yavrumu kucağımı alınca bembeyaz bulutların üzerinde
meleklerle dansetmeye filan başlamadım. o ¨yüce¨ duygu bana pek
uğramadı. oysa ki anaların şişire şişire salya sümük anlattıları
bebekle kavuşma anını yaşamak için ne de çok sabırsızlanmış idim :)
¨ya bu çinli bir maymunun yavrusu galiba, nerden bulmuşlar bunu,
benimki nerde acaba¨ diye düşünmüştüm :)

*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?

aralık 22'de 3 yaşında olacak Leyla kızım

*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?

Kökünden. kariyerimi yıldızlı yerinde bırakmak zorunda kaldım içime
sinen bir bakıcı bulamadığım için. Son derece heyecanlı ve hareketli
bir iş hayatım varken aniden eve tıkılıp kaldım. Depresyona girmeme az
kalmıştı:)

*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?

Çocuğum 18 aylık olduğundan beri kreşe gidiyor. Aslında benim planım 3
yaşına kadar evde kendim bakmaktı ama kendisinin 11 aylıkken yürümeye
başlamasıyla bu plan suya düştü. 18 aylık olana kadar idare ettik ama
artık evde tutmak mümkün olmamaya başladı, mutsuz oluyordu. O yüzden
en ideali kreç olur dedik. Zira öyle de oldu. Çok seviyor okulunu...

*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?

Basenlerim genişledi öyle bir değişiklik var. Onun dışında çocuklara
karşı eskisinden daha hassasım. Başka da bir değişiklik olduğunu
söyleyemem.

*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı,
rahat mı?


Rahat kesinlikle. çocuğun üzerine fazla düşmeye ve kollamaya asla
inanmıyorum. Okuyucularıma da öyle olmalarını tavsiye etmiyorum.
Sıkboğaz edilen çocukların bağımsızlıklarını kazanmaları güç olur.
çocuktur, düşer kalkar ağlar susar. aman yavrum canım yavrum diye
sarılmamak gerek hemen. kendi başının çaresine bakmayı da öğrenmesi
şart. ama pencereden atlamaya kalkışırsa müdahale faydalı olabilir :)

*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam
ettiyseniz zor oldu mu sizin için?


bu sorunun cevabını yukarıda verdim sanırım :) şimdi işe ayırdığım
vaktimin yerini doktora derslerim alıyor. zor zor. çok zor :)
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?

*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat
ediyorsunuz?


değerlendirmelere, yorumlara, insanların memnun kalıp kalmadıklarına
dikkat ediyorum.

*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl?
Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir
yaklaşımınız var mı?

bu anketi bana gönderirken bu soruyu çıkarmayı unutmuşsun Esra. Şimdi
5 sayfalık makale yazarım bak :)

*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre
verdiniz
?

11 ay emzirdim. 2 yaşına kadar emzirmeyi planlamıştım ama 11 ay
dolunca terketti beni kızım.

Adı-soyadınız, varsa bloğunuzun linkini ve e-mai adresinizi de
eklerseniz çok memnun olurum.

Eren Kaya
bebekyapimbakimonarim@gmail.com
http://bebekyapimbakimonarim.blogspot.com/

Ben teşekkür ederim bana bu fırsatı verdiğin için Esracım :)

Sorularıma cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim.
Share this post

4 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0