12 Kasım 2012 Pazartesi

SEVGİLİ BLOGCUANNE ELİF'İN ANKETİME/ ROPÖRTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))

Inline image 1


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
İki hamileliğimde de yaklaşık 17 kilo aldım. Genel olarak rahat geçirdim. 
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Uzun zamandır beklenen kavuşmanın gerçekleşmesiyle derin bir huzur
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
Biri 6, biri 2,5
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Bambaşka bir yöne doğru gitmeye başladı. Amerika’da yaşıyordum, Türkiye’ye döndüm.  Çalışıyordum, bıraktım. En büyük değişiklik her şeyi bir kenara bırakıp sadece annelik yapmak oldu.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Şimdi ikisi de (biri yarım gün de olsa) okulda olduğu için kısmen rahat. Ancak yaz aylarını ne siz sorun, ne ben söyleyeyim.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Daha anlayışlı, toleranslı bir insan yaptı. 
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Rahat’a daha yakın olmakla birlikte ikisinin karışımı. 
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Hayır, dışarıda full time çalışmayı bıraktım.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Kesinlikle. Benim için büyük deşarj ve tatmin.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Sağlığına zarar verici madde içermemesine
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Mümkün olduğunca taze, mevsim ürünlerinden yemekler pişirmeye çalışıyorum. 
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
Birini 13 ay, diğerini 11 ay emzirdim.

Elif Doğan.  



Sorularıma cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim.
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0