18 Kasım 2012 Pazar

SEVGİLİ ANNELİK İLHAMI BLOĞUNUN SAHİBESİ ESMA'NIN ANKET/ RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Biraz zor bir hamilelik geçirdim. Bulantilar, nefes darligi, kasik agrisi ve hamilelik sekeri ile ugrastim bol bol da duygusallik, aglama, zirlama falan. 11 kilo aldım. İlk 40 gun kendiliğinden 8 kilo verdim. Daha da veremedim. Hamileyken sıkı bir diyetteydim şekerden dolayı o yüzden cok sıkıldım diyet yapmaktan. 

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
 Bebeğimi ilk kez kucağıma aldığımda tarifi mümkün olmayan bir mutluluk yasadım, uzun süre kucağımdan indiremedim. Yatağına koyunca bile özlüyordum. Hele ki o cennet kokusu İcin dunyaları veririm herhalde. Allah herkese bu mutluluğu yaşatsın inşallah. 
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
1 yasında 
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Cok daha mutlu, huzurlu, eğlenceli bir hayatım oldu. Hayattan daha fazla beklentim var ve yasamak İcin büyük bir amacım olduğunu hissediyorum. 
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Cok eğlenceli geçiyor. Her an yeni bir şey keşfediyoruz birlikte. 
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Daha sakın, dingin bir insan oldum. 
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Sabırımın ikisi de. İlk aylarda cok korumaci idim ama bir yandan da soğuğa alışsın, kendi oyalanmaya alışsın istiyordum. Şimdi hareketlendi artık daha da rahat bir anneyim ama her an gözüm üstünde. 
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Part time olarak devam ettim. Biberon almadığı İcin ek gıdalara tam olarak gecene kadar cok zorlandım fakat sonra rahatti. 
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Blogum var ama pek yazmıyorum. www.annelikilhami.blogspot.com 
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Diğer annelerin tavsiyelerini önemserim. 
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Alması gereken besinleri (et,sebze,meyve,tahıl) gun icine yayarak beslemeye çalışıyorum. Kendi yemesine tesvik ediyorum.  sofraya bep beraber oturuyoruz. onu yemegi onunde oluyor. Fakat yemezse ısrarcı olmuyorum. Biri grip veya başka bir hastalığa sahipse yaklaşmasına izin vermem. 
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
Bebeğim 1 yasında hala anne sutu veriyorum 2 yasına kadar da devam edeceğim. 

Esma Mısırlıoğlu (Öykü nun annesi) 
emisirlioglu@gmail.com

TEŞEKKURLER:))

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0