9 Kasım 2012 Cuma

anneysen.com KURUCU ANNELERİNDEN PINAR'İN ANKET/RÖPORTAJIMA CEVAPLARI:))TEŞEKKÜR EDERİM..



Anne
*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
İki hamileliğim de çok rahat geçti. Mide bulantım çok az oldu. İkisini de 37. Haftada normal doğumla doğurdumJ Kilo olarak 17-18 kilo aldım. Henüz hepsini veremedim. Kilo vermede tatlı yememeye dikkat ettim. Bunun dışında özel bir diyet uygulamadım.
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Bir mucize oldu dedim, en mutlu anlarım bebeklerimi kucağıma aldığım anlar. Doğumun çok güzel bir olay olduğunu ve çocuklarım sağlıklı  oldukları için çok çok şanslı olduğumu hissettim.
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
Kızım 10, oğlum 7 yaşında.
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Daha düzenli ve sakin bir hayatım oldu. Malum emzirme, yemek, uyku düzenleri nedeni ile evde daha çok vakit geçirmek gerekiyor.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
İkisi de sabah erkenden okula gidiyor, akşamüzeri 4 gibi geliyorlar. Okuldan sonra birşeyler atıştırıyorlar, günlerinin nasıl geçtiğini konuşuyoruz. Sonra biraz çizgi film seyrediyorlar. Ayrı ayrı  ödevlerini yapıyoruz. Ödev yaparken ben yanlarında oluyorum ama yardım etmiyorum. Soruları olursa destek oluyorum sadece. Akşam yemeğinden sonra da erkenden yatıyorlar.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Daha sabırlı bir insan oldum. Anneliği ilk tarttığımda öğretmenlik yapıyordum. Bu dönemde öğrencilere karşı da daha sabırlı  ve anlayışlı olduğumu fark ettim. Bunun dışında anne olmak hep aklının birazının çocuklarda olması demek. Her zaman bir yanım onlarda.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Orta kararJ Rahat olduğum pek çok konu olduğu gibi fazla korumacı olduğum şeyler de var. Eşim daha rahat bana göre, ona bakıp ben de biraz daha az korumacı olmaya gayret ediyorum.
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Devam ettim. Çok zor oldu hem yeni bir bebek sahibi olmak hem de çalışmak. Bu zorluğu tüm çalışan anneler yaşıyordur sanırım. Kalbiniz evde, aklınız işte oluyor.  Ben her iki şeyi de “tam olarak başaramıyorum” hissini çok yaşadım.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
www.anneysen.com u kurmuş olmak beni çok mutlu ediyor. Annelik çok zor bir meslek, bir nebze olsun annelere destek olabilmek bunun için çalışmak çok keyifli.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Güvenilir bir marka olmasına ve yapabilirsem arkadaşlarıma sorup önerilerini almaya dikkat ediyorum.
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Bence eve satın alınan şeylerin ne olduğu çok önemli. Evime abur-cubur almamaya, çikolata, şeker bulundurmamaya, asitli içecek almamaya dikkat ediyorum. Çünkü alayım çocuklara yedirmem, içirmem diye bir şey olmuyor. Çocuklar ailelerin aynası bir yerde. Biz nasıl beslenirsek onlar da öyle besleniyorlar diye düşünüyorum.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
İki çocuğumu da yaklaşık birer sene emzirdim.
Adı-soyadınız, varsa bloğunuzun linkini ve e-mai adresinizi de eklerseniz çok memnun olurum.

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0