25 Haziran 2012 Pazartesi

BİREYSEL EMZİRME DANIŞMANLIĞI

Yaklaşık 6 aydır, Doğuma hazırlık eğitimlerimin dışında Anne sütü ve Emzirme seminerleri vermeye başladım. Bu eğitimlerle beraber e-mail ya da telefonla da bir çok anne adayı ve anne ile konuştum.
Emzirme olayı anne olmadan önce hayal ettiği gibi olamıyor bazen. Siz yeni anne olunca ,yeni hayata başlamış oluyorsunuz. Bu hayatı düzene koymak bir süre alıyor.

Bu düzende sanırım en önemli konu bebeğimizi doyurabilmek, anne sütü verebilmek, emzirmek..
Birçok annenin bu konuda endişeleri oluyor.Genelde doğum öncesinde ne yapacaklarını, doğum sonrasında ise sütüm yetecek mi kaygıları içine giriyorlar.
Bu dönemde ben sizlere yardımcı olmaya talibim:))
Eğer yeni bir bebeğiniz olacak, onu nasıl besleyeceğim, evdeki ilk günleri nasıl düzene sokacağım?, bebeğim için neler almalıyım? diyorsanız fakat çalışıyor ve vaktinizde yoksa, bu eğitimi sizin istediğiniz bir yerde ve birebir yapabiliriz..

Ya da bebeğiniz doğdu ve evde bir düzen oturtamıyorsunuz? Emziriyorum ama... gibi endişeleriniz varsa, evinizde , sizin ortamınızda size destek olabilirim..
Bunlar için yapabileceğiniz tek şey bana e-mail atmak.. Sizle konuşup, gerekirse e-maille gerekirse yüz-yüze konuşarak hayatınız kolaylaştıracak ipuçlarını paylaşıyorum..

E-mail adresim: ertugrul.esra@gmail.com

Size bir e-mail kadar yakınım:)))

Share this post

1 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0