7 Mart 2014 Cuma

16 MART EK GIDAYA GEÇERKEN BABY LED WEANİNG!!





Ben kendi oğlumda denediğim ve gerçekten çok iyi sonuçlar aldığım bu yöntemi sevgili annelerle de paylaşmak istiyorum. Ek gıdaya geçiş ile ilgili seminer veriyorum. Bunu biraz daha geliştirdim. yoğunlukla Baby Led Weaning yani bebeğin kendi kendine yemesi konusunda seminer vermeye karar verdim. Eğer sizde ek gıda serüvenine başlayacak ya da başladınızsa bebeklerinizle birlikte sizleri seminerimize bekleriz.

 İçeriği;
-Baby Led Weaning nedir? Bebeğin kendi kendine beslemesi derken ne demek isitiyoruz.
-Nasıl BWL başlayabilirim?
-Faydaları nedir?
-Dezavantajı nedir?
-Acaba bebeğim boğulur mu?
-Anne sütüne nasıl devam etmeliyim, BWL başlarken ve devam ederken?
-BWL -Besinler
-Parmak gıdalar nelerdir?
-En iyi parmak gıdalar nelerdir?
-Bunları nasıl hazırlamalıyım?
- Hangi ayda ve hangi besinlerle başlamalıyım?
Bunların yanı sıra Ek Gıda sürecinde dikkat etmeniz gereken konulardan da bahsedilecektir.
-Ek gıdalara neden başlanır?
-Ek gıdalara ne zaman başlanmalıdır?
 -Anne sütü alan bebeğe 4. Aydan sonra ek gıda başlanmalı mı?
 -Anne sütü alan bebek, 6-12 ayılık dönemde nasıl beslenmeli?
 -Ek gıdalara başlayınca anne sütü azalırsa ne olacak?
 -Ek gıdalara başlarken dikkat edilecek konular nelerdir?
 -Bebek ek gıda istemezse ne yapılabilir?
 -Pürtüklü gıda alırken bebek öğürürse ne yapılabilir?
-Diş çıkarma döneminde ne yapmalı?
 -Ek gıdalara başlandığında anne-bebek ilişkisi
 -Örnek tarifler konularını içermektedir.


 Eğitimlerimize ister bebeğinizle ister tek başınıza katılabilirsiniz.

Eğitim tarihi: 16 Mart 2014 saat 11:00-13:00

Eğitim yeri: MARGA YAŞAM ATÖLYESİ
                 www.marga.com.tr

Eğitim ücreti: 100TL


Seminere katılımcı sınırlıdır, rezervasyon için ertugrul.esra@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0