23 Ekim 2013 Çarşamba

Yeni Bepanthol Ailesi

Büyüklerimizin evlerinden ve bizlerin de çantalarından eksik olmayan Bayer Ailesi’ne yeni katılan Bepanthol Pişik Merhemi ve Bepanthol Cilt Bakım Kremi cildin farklı dönemlerindeki farklı ihtiyaçlarına cevap veriyor.

Bepanthol Pişik Merhemi, Provitamin B5 ve Lanolin içerir. Pişiğin önlenmesi ve bakımında çift yönden etki gösterirken cilde nefes aldırıyor. Hassas cilt bariyerinin güçlendirilmesine yardımcı olurken, cildi sağlıklı ve nemli tutuyor. Ayrıca, şeffaf yapısıyla bebek cildinin nefes almasını sağlayarak pişik oluşumuna karşı koruyucu bir etki göstermeyi amaçlayan Bepanthol Pişik Merhemi, içerisinde parfüm, koruyucu madde, renklendirici veya antiseptik içermeyen yapısıyla her bez değişiminde rahatlıkla kullanılıyor.

Annem sürekli bizim için evde bulundurduğu Bayer ürünleriyle tanışmam çocukluğuma dayanıyor. Dolayısıyla benim de oğluma hamile kalır-kalmaz ilk aldıklarımın arasında Bayer ürünleri var. Şimdi de doğumdan sonra kullanmaya başladığım, bebeğimin hassas cildi için özel olarak geliştirilmiş Bepanthol Pişik Merhemi’yle tanışmanın mutluluğunu yaşıyorum.

Oğlum yeni doğduğu dönemde Bepanthol Pişik Merhemi’ni hem her altını değiştirdiğimde hem de cildinde kuruluk olduğunu fark ettiğim de kullandım. Gerçekten sürülmesinin rahat olması, ciltte kalıp gibi durmaması çok iyi.
Özellikle oğlum için pişik olmaması ve poposunun nemlenmesi için kullandığımdan neredeyse hiç pişik sıkıntısı yaşamadık. Özellikle bebekler ek gıdaya geçtiklerinde daha sık pişik durumuyla karşı karşıya kalabiliyor. O dönemde de bebeğin altını iyice temizledikten sonra Bepanthol Pişik Merhemi’ni sürüp, emilene kadar altını açık bıraktığınızda bir sonraki bez değişiminde karşılaştığınız sonuç gerçekten çok çok iyi.. Cilde hava aldıran ve bakım yapan, bebeğin rahatlamasını sağlayan bir merhem. Bu nedenle 3,5 yaşındaki oğlum için tek tercihim oldu. Bunun dışında bazen hava şartları ve kullandığımız kozmetikler nedeniyle oğlumun cildindeki kurumuş bölgelere kullandığımda da çok etkili olduğunu gördüm.

Ben doğum ve bebeğe hazırlık eğitimleri veriyorum. Bu eğitimlere hamile anneler katılıyor. Onlarla bebek bakımını konuşurken kendi deneyimlerimden ve kullandığımda memnun kaldığım ürünlerden de bahsediyorum. Bepanthol Pişik Merhemi’ni de tüm hamilelere öneriyorum.

Ben ve oğlum Bepanthol Pişik Merhemi’ni çok severek kullanıyoruz .. Tüm annelere de tavsiye ederim...

İçerik: http://bebeimgeliyor.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0