20 Kasım 2012 Salı

SEVGİLİ LOVE AND SMİLE BLOĞUNUN SAHİBESİ ASLI'NIN ANKET / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))



*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Hergün aynı saatte kan sulandırıcı iğne ve coraspin almama rağmen, önceki 2 hamileliğimin kötü bitmesine rağmen mutlu bir hamilelik geçirdim.
50 kilo ile kaldım,71 le doğurdum J 21 kilo aldım yani J Oğlum 28 Kasımda 1 yaşına girecek ve şu an 51,5 kiloyum. Hareketliyimdir içimde kurt kaynar rahat duramam, emzirmek çok etkiledi, bol su içmek, yediklerimi kısmadım ama süt yapar diyerekten de tatlıları rahat ve fazla yemedim.
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Şaşkınlık…Korku..Mutluluk..Panik..
*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
28 Kasımda 1 ine giriyor J
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Uyku düzenim tamamen değişti, emzirmek ve kilolar yüzünden giyim tarzım da değişti..(elbise giyemedim uzun süre mesela çok sevmeme rağmen, çünkü her an her yerde emzirmek durumunda kalabiliyordum) Daha hassaslaştım. Daha sadeleştim. Daha sık ağladım. Daha az gezebiliyorum.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
İş günlerinde maalesef sabahın 7,20 sinde evden çıkıyorum. Bazen öğle tatillerinde  yarım saat eve kaçıyorum. Ve de akşam 6 da evdeyim..Allaha şükür annem bakıyor oğlumuza... gider gitmez oyun öpücük şarkı allah ne verdiyse J
Tatil günlerinde babayla beraber kahvaltısı,yemekleri,oyunlar,şarkılar,parka gitme,kitap okuma,akraba dost ziyaretleriyle geçiyor.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Çocuklara karşı hassastım daha da arttı. Geleceği daha çok düşünür oldum. Suçluluk duygularım arttı çalıştığım için. Çocuğun beslenmesi,uykusu,yetiştirilmesi ..vs konuda benimle aynı fikirde olmayanlarla gerilim stresi fazlalaştı. …Bunların yanında anne olmak güçlendirdi. Dik durmam gerekiyor artık depresif olmaya hakkım yok…. Bana neşe verdi özellikle de o yanımdayken o gülerkenJ
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Denge kuramadım J Bir o yandayım bir bu yanda…ama hayalim denge J
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Çalışıyorum …… 5 ayı bitmişti işe başladım.. Zor oldu..
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Pek sık yazmıyorum. Sadece annelik çocuktan bahsetmek istemiyorum. Ama bu dönem en çok zamanımı ruhumu meşgul eden bu konu J Vaktim olsa farklı şeyler yaşar ve yazardım.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Fiyatına, tavsiyeye, gerçekten gerekli olup olmadığına, sağlıklı olup olmadığına..
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Katkısız yada katkısı çok az yiyecekler, ilaçsız sorun çözme , kimyasallardan olabildiğince uzak durmak, şeker ve tuzdan uzak beslenme…gibi.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
Hala veriyorum.

ASLI GÜZEL YILDIZ
 TEŞEKKÜR EDERİM:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0