26 Kasım 2012 Pazartesi

SEVGİLİ KIZ-ANNESİ BLOĞUNUN SAHİBESİ DİLEK HANIMIN ANKETY / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))



kiz-annesi

*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
zor bir hamilelik geçirdim, bulantı kusma çok fenaydı.9 ay boyunca kustum doğum için yattığımda da kusuyordum hala :( toplamda 12 kilo aldım emzirerek 7 sini verdim ama 5i hala benimle :)
*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
tarifi mümkün değil ki ağlamaya başladım ve kokusunu doldurdum ciğerlerime...
 *Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
2.5 aylık
 *Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
kendimi dünyanın en hızlı en güçlü en mutlu ve tabiki en yorgun insanı olarak görüyorum...
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
yoğun :) evin işleri büyük kızımla ilgilenmek bebeğimi emzirmek temizlemek gazını almak veee tabiki uyutmak :) bir bakıyorum akşam olmuş ve bir köşede sızıp kalıyorum...
 *Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
ilk kızımda anne olmayı pek anlamamışım bu bebeğimde anne oldum ve hayatıma yeni boyut eklendi... daha güçlüyüm bunu hissediyorum en çok... ve daha pimpirikli evhamlı bir kadın  oldum :) ama çok yorgunum ve tabiki yuvarlak bir vücudum var :)
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı,rahat mı?
korumacııııııııııııı :D
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
herşeyi bıraktım ben...
 *Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
yeni başladım bu işe ama yazabilmek mutlu ediyor
 *Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
zararlı pigmentler içerip içermemesine bakmaya çalışıyorum ve tabiki bir beden büyük alıyorum bazısını :)
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
çocuklarımın beslenmesi evdeki en büyük önceliğim.. doğal ve kendi yapımım şeyleri tüketmesini tercih ediyorum. meyve suyundan yiyeceklere kadar...
 *Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
büyük kızım 3 ay alabildi ancak.. küçük bebeğim 3 aydır alıyor inşalah daha da almaya devam edecek...

Dilek BULGUROĞLU
Sorularıma cevap verdiğiniz çok teşekkür ederim.

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0