21 Kasım 2012 Çarşamba

SEVGİLİ KİRPİKTEKİ GÖZYAŞI BLOĞUNUN SAHİBİ RÜZGAR'IN ANNESİ SEBLA'NIN ANKET / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))


Fotoğrafım     

Kirpikteki Gözyaşı


*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?
Sorunsuz, rahat bir hamilelik dönemim oldu. Tam 22 kg aldım. Şu an oğlum 6,5aylık. 16 kg verdim. 13 kg ını  hiç dikkat etmeden 4 ayda verdim. 3 kg ı da mecburen yaptığım diyet sayesinde verdim.

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
İlk kucağıma alışım Rüzgar 1 gece yoğun bakımda kaldığı için geç oldu. Emzirmek için yoğum bakıma gittim ve minnacık adamı kucağıma verdiler. O an başka bir boyuta geçmiş gibi hissettim kendimi. Emziriken hep o an geliyor aklıma.

*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
6,5 aylık.
*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Her yönden çok değişti ama bir şekilde birbirimize adapte olmaya çalışıyoruz. Çalışıyoruz diyorum çünkü  bu süreç uzun bir süreç. Her gün yeni bir güne, yeni alışkanlıklara uyanıyorsunuz.
*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Genelde evde. 2 saatte 1 emip uyuma aralarda da oyunlar şeklinde geçiyor.
*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Sanırım daha rahat bir insan yaptı.  Çocukla her şeye yetişmek ve mükemmel olmak mümkün olmadığı için mecburen daha rahat olmaya başladım.
*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı? 
Dediğim gibi ben rahat annelerdenim galiba. İlk başlarda belki biraz korumacıydım ilk çocuk olmasından kaynaklı  ama şimdi daha rahatım.
*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Ben pastacıyım ve evden çalışıyorum ama doğumdan beri hiç çalışamadım. Annemlerin şehre dönmesiyle işlerimi yoluna koymayı düşünüyorum. Çünkü evden de çalışsanız  çocukla tek başınıza çok zor bunu yürütmeniz.
*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Blogum artık tamamen Rüzgar’a ait. Her ay neler oldu neler bitti anlatıyorum. Bazen başka şeyler de paylaşmak istiyorum ama malum vakit darlığı.
*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Sağlıklı olmalarına. Genede güvendiğim belli markalardan alışveriş yapıyorum. Bir de annelerin tavsiyelerini de alıyorum mutlaka.
*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Biz ek gıdaya yeni başladık. Şu an dr.un talimatları  doğrultusunda hareket ediyorum ama ilerisi için Rüzgar’a uzun bir süre şeker ve şekerli ürünler vermeyi düşünmüyorum örneğin. Ek gıdalar için de organik ürünler kullanmaya çalışıyorum.
*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz?
6,5 aydır veriyorum. İnşallah niyetim en az 1 sene daha anne sütüne devam etmek.


Sebla Akar Hamsi

TEŞEKKÜRLER:))

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0