26 Kasım 2012 Pazartesi

SEVGİLİ ÇOK BEBEK ŞEYLER SİTESİNİN SAHİBESİ AZRA'NIN ANKET / RÖPORTAJIMA VERDİĞİ CEVAPLAR:))



Cok Bebek Seyler                    Deyda

*Nasıl bir hamilelik geçirdiniz? Hamile iken kaç kilo aldınız, kilolarınızı nasıl verdiniz?

İlk hamileligimde 6 ay bulantim vardi. İkincisinde ise migren ataklarim oluyordu. O yuzden hamileliklerim cok iyi gecti diyemem :)

*Bebeğinizi ilk kucağınıza aldığınızda neler hissettiniz?
Dunya'ya degismeyecegim duygular. Gercek ask.

*Bebeğiniz şimdi kaç yaşında?
Kizim uc bucuk, oglum uc bucuk

*Yaşamınız çocuğunuzdan sonra nasıl değişti?
Daha cocuk odakli yasiyoruz :) ozellikle haftasonlari onlari mutlu edecek sekilde planliyoruz.


*Çocuğunuzla ile 1 gününüz nasıl geçiyor?
Kizim sabah okula giderken biz oglumla acik havaya cikiyoruz. Ogle uykusunda islerimi halledip ogleden sonra ya yine cikiyoruz ya da evde vakit geciriyoruz. Aksam da kizimi okuldan alip hep beraber vakit geciriyoruz.

*Anne olmak sizi nasıl değiştirdi?
Hem daha sabirli hem de daha sabirsiz oldum :)

*Kendiniz nasıl bir anne olarak görüyorsunuz? Korumacı mı, rahat mı?
Genel olarak rahat bir anneyim

*Anne olduktan sonra işinize devam ettiniz mi? Devam ettiyseniz zor oldu mu sizin için?
Kendi isim oldugu icin yogunlugunu azaltarak devam ettim.

*Bloğunuzda annelik yazıları yazmak mı sizi mutlu ediyor?
Benim icin gunluk gibi oluyor. İleride cocuklarimin da zevkle okumalarini umuyorum.


*Bebek ürünleri satın alırken ne gibi noktalara dikkat ediyorsunuz?
Guvenilir malzemelerden uretildiklerine onem veririm.

*Evde beslenme ve sağlık konularındaki tutumunuz nasıl? 
Özellikle çocuğunuzu beslenmesiyle ilgili konularda özel bir yaklaşımınız var mı?
Dengeli ve saglikli bir sekilde ama bunaltmadan ve zorlamadan beslemeye calisiyorum.

*Bebeğinize anne sütü verebildiniz mi? Ne kadar süre verdiniz? 
İlkine 1 yil, ikinciye 14 ay anne sutu verdim. İkisi de kendi birakti.


Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0