2 Nisan 2015 Perşembe

Blw Türkiye Facebook grubuma katılmak ister misiniz?




Baby led weaning, beni takip eden anneler bilirler. Son dönemde en çok ilgimi çeken bir konu!
Ek gıda sürecinde alternatif bir yöntem. Anne sütü ağırşlıklı beslenen bebeğin , kendi kendine yemesi için desteklenen ve kendi kendine yemek yemesi sağlanan bir yöntem. Bence mucize!
Bebeğin kontrolünde ilerliyor olması, ek gıda sürecinin eğlenceli ve biraz kirli olmasını seviyorum sanırım:)
Altuğ da denemeye başladığım ve sonunda çok rahat bir geçiş sağladık. Benim oğlumun dışında da pek .ok anne gerek benimle yüzyüze katıldıkları seminerlerimde gerek de online seminerlerim yoluyla tanışıp, cesaret alarak başladığı ve sonunda çok da mutlu oldukları bir yöntem.
Özellikle instagram hesabımdan beni takip eden annelerin daha fazla ilgisini çekiyordu. Bir süre instagramn da devam ettim, tanıtmaya, annelerle paylaşmaya.
Gün yayıncılık da bu yöntemin en iyi klauzu ''O tabak bitecek''adlı kitabı da çıkarınca bu yöntemi artık annelerle kolayca uygulamaya başlayabildi. Sizde bu kitabı alıp-okumak isterseniz birçok kitabevinde ve online kitap satıcılarında bulabilirsiniz.
Be daha da fazla anneyle bu bilgileri paylaşmak, onların denneyimlerinden nben ve diğer annelerinde faydalanması için facebook da #blwturkiye grubunu açtım:))
Çok kısa süre oldu ve hızla büyüme devam ediyoruz:))
Siz debu yöntemi başlamak ya da deneyimlerinizi paylaşmak iserseniz facebookdaki Blw Türkişye grubumuza bekleriz!!!
6 Nisan da 16:00-18:00 arasında #blwturkiye grubumda online olacağım. Sizlerin sorularını cevaplarkenb, deneyimlerinizi de paylaşmanız bekleyeceğim:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0