18 Aralık 2013 Çarşamba

HAMİLELİĞİNİZ SIRASINDA SİZ EN ÇOK NE RAHATSIZ ETTİ?

Dün instagram hesabımdan annelere bu soruyu sordum. Acaba neler oldu, hamileliklerinde diye.

Sağolsunlar birçok anne bana cevap yazdı. Ortak olarak baktığımda mide şikayetleri, uyku, yorgunluk ağırlıktaydı. Bunun dışında bir kaç değişik sorun yaşamış anne de vardı. Hatta ilk hamileliğinde ciddi sıkıntı yaşamış bir anne şimdi ikincisine hamile:)) Annelik o kadar değişik bir duygu ki hamilelik sürecinde ne yaşarsanız yaşayın bebeğinize sağlıkla kavuştunuz mu sorunların hepsi unutuluyor. Hep de böyle olsun, değil mi?
Ben de hamileliğim ilk 3 ayında uyku ve mide bulantılarından dolayı hayatım karardı. Sürekli midem bulanıyordu.Çalışırken bu şikayetler beni çok yordu ama yine de güzeldi:))
Sonuna doğru kanama , erken doğum tehtidi, pre -eklamsi, piyolanefrit şikayetlerimin bir kısmı. Bunlar değil de oğlumun erken doğması sanırım beni en çok etkiledi. Sonunda Allah'tan sağlıkla kavuştuk minnoşuma:))

Bugünden itibaren hamilelikteki şikayetler ve rahatlama yolları hakkında yazılarım olacak. Sizlerinde eklemek istedikleriniz olursa yorum yazarak bizlerle paylaşa bilirsiniz.

Sevgiler


Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0