2 Aralık 2013 Pazartesi

Bugün ikinici gün:)) ''Herhangi bir kitabın, herhangi bir sayfasını açın ve bir satır seçin. O satırla yazıya başlayın, gerisi sizden…'' #blogfırtınası


 

Elimdeki kitap; İçgüdüsel Doğum:))


''Bebeğinizin Yüzünü İlk Kez Görmek''
Doğumun gizemine tanıklık etmek olağanüstü bir andır.

Evet, hayatta en sevdiğim an:)) Kim bilir kaç doğuma girdim. Ama her defasında anne- baba kadar olmasa da çok heyecanlanıyorum. Muhteşem o anı paylaşmak, annenin gözyaşı hayatta o anın karşılığı yok bende...
Annenin doğumuna tanıklık ederken, bebeğin ıslak saçları, yüzündeki ilk ifade, ilk ağlaması..

Bebeğin tarifi imkansız güzellikle size bakması.. Bunun gerçekten tarifi yok..

Bu
his beni gerçekten çok fazla motive ediyor. O nedenle bu konuyla ilgili eğitimler yapıyorum ve babanın da doğuma ve ilk bebekle karşılaşma anına tanıklık etmesi için heveslendiriyorum.
Kendi oğlumun ilk anını yakalayamadığım için sanırım, her bebeğin ilk anını, anneyle ilk buluşmasını görmek görmek istiyorum...

Sevgili anne adayları;
 Bebeğinize uzun uzun ilk kez bakın ve henüz gerçekleşmiş bu mucizenin tadına varın:)))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0