16 Mayıs 2011 Pazartesi

anneysen.com BAHAR TOPLANTISI...

Geçtiğimiz pazar günü anneysen.com da yazyan blogcularla bir toplantı gerçekleşti. ÇOk güzel paylaşımlar oldu.



Geçen hafta Pınar Hanımdan bana gelen bir e-mail üstüne pazar günü 14-16 saatlerimi ayraladım. Altuğ ve babası birlikte , bensiz 2 saatlik bir zaman geçireceklerdi. Hoş her cumartesi ben işteyken beraberler.

Diğer blog yazan annelerle buluşacaktık.Beraber olmak beni gerçekten çok heyecanladırmıştı.
Bir de toplantı hep merak ettiğim Hamarat Diva da olacaktı.


Pazar saat 14 :00 olduğunda ben çok merak ettiğim HAmarat Diva 'nın şirin sahibesi Ensar'ın atölyesindeydim. Diğer blogcular sevgili Limonlu Kek, Bir Annenin Buldukları, Tırtıl Kids Kitabevi,
Anne Baba Okulum, First Steps of Ela, 0 km Bızdıklar, Fit Anne  gelmişlerdi. Herkes önce kendi hikayesini anlattı. Çok enteresandı. Sıra bana gelince biraz sanki heyecanlandım. fakat ortam o kadar sıcaktı ki.. Yazılarını okuyup, takip ettiğim anneler karşımdaydı..

Çok güzel hazırlanmış, Pınar ve Aylin hanımlar. Çok güzel resimler çekip, anneysen.com 'a eklemişler. Teşekkürler bunun içinde. Sizde görmek isterseniz: http://www.anneysen.com/Media/Home.aspx bakabilirsiniz.

ÇOk güzel bir zaman geçirdim. Tekrarı inşallah olur diyerek, yaklaşık 1,5 saat sonunda Altuğ uyanıp, ağladığı için oradan ayrıldım..Ayrılırken çok güzel paketlenmiş çikolatamı da aldım..Eşimle buluştuğumda Altuğ uyanmış ve beni bekliyordu. Elimdeki paketi görünce o kadar sevindi ki.. ana-oğul çikolatayı da bir güzel yedik..


Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim....
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0