28 Şubat 2012 Salı

http://bloggeranneler.blogspot.com

Twitterdan tanıdığım ve daha sonra da bloğu çok severek takip ettiğim Ülkü'nün yeni bloğu.. Blogger anneleri bir arada toplamaya çalıştığı ve onlarla çok güzel röportajlar yaptığı bloğu:)))
Gerçekten çok güzel olmuş.
Ben diğer bloğu Fotoğrafik Hatıraları çok severek takip ediyordum. Özellikle önceleri twitterda paylaştığı şimdi ise bloğunda paylaştığı diyet menüleri ve hazırladığı tabaklar tam seyirlik. Twitterda #diyetteyiz başlığı altında yayın yapıyordu. Çok severek takip ediyordum. Bir de ben o kadar gaza getirdi ki, diyet yapmaya başladım. Ve yaklaşık 2,5 ayda 15 kg kadar verdim. sanırım Ülkü bundan haberi yoktur..Buradan da ona teşekkür etme fırsatım oldu kaçırmadan, Teşekkürler:)))

Sizde blog okumayı seviyorsanız bir de anneyseniz Blogger anneleri tam sizlik:)))))))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0