3 Şubat 2012 Cuma

ALTUĞ ARTIK BİLİME DESTEK OLUYOR:))

Geçenlere de blogcuanne'nin bloğunu okurken bu yazısıyla karşılaştım. Prematüre ve ikiz bebeklerin dil gelişimiyle ilgili bir çalışma yapılıyormuş.
Benim de oğlumun konuşmasıyla ilgili kafam da bir sürü soru işareti olduğu için hemen bloglarına baktım. Bunun üzerine de Nihan Hanıma hemen emaiil atarak, bu projeye katılmak istediğimi yazdım. sağolsun hemen geri döndü. Dün için sözleştik.
kapıdan girdiğinde Altuğ ile süper bir ilişki kurdu. Altuğ da Nihan Hanımdan çok hoşlandı. Ellinden tutup, hemencecik odasına götürdü...
İki hafta da bir kere gelip Altuğdaki gelişmelri takip edeceklermiş.
Altuğ'unun konuşmaları hakkında konuştuk. Bana çok güzel bilgiler verdiler.Kafam da olan soru işaretlerinin cevaplarını buldum. Onun için de Nihan Hanıma ayrıca çok teşekkürler..
Bebeğiniz konuşmaya başlamadı ya da tek tek kelimeler söylüyorsa bu çalişmaya katılabilirsiniz. hem bebeğinizin dil gelişimini yakından uzmanlar tarafından takip edilmiş olur, hem de bilime katkı:))

Sizde ilgilenirseniz Nihan Hanımın bloğu: http://istanbultwinstudy.blogspot.com/
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0