5 Aralık 2013 Perşembe

BİREYSEL EMZİRME DANIŞMANLIĞI ALMAK İSTER MİSİNİZ?





Bloğumu takip eden  çoğu kişi bilir ki ben emzirme konusunda annelerle telefonla ya da e-maille yazışıyorum.Fakat bazen öyle bir durum oluyor ki konuşmak-yazışmak işe yaramıyor. Onun için anne ve bebekle bir araya gelmem gerekiyor. Ben de hafta içi yoğun bir tempo da çalıştığım için ev ziyaretine ancak oturduğum yere yakın yerlere gidebiliyoruım.
Bu konuda talepler sık gelince Marga Yaşam Atölyesinde Bireysel Danışmanlık vermeye karar verdim.
Eğer sizin de emzirme konusunda sıkıntınız varsa önce ertugrul.esra@gmail.com e-mail atabilir, konuşabiliriz. Ama ben ''Beni emzirirken görün'' ne kadar doğru yapıyorum? emziremiyorum ? gibi sıkıntılarınız varsa bana e-mail atarak randevu alabilirsiniz.

Bebeğinizle birlikte oturup, emzirtme planınızı gözden geçirebiliriz.

Marga Yaşam Atölyesi Bostancı 'dadır.
www.marga.com.tr
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0