4 Aralık 2013 Çarşamba

4. Gün: Kafanızdan bir karakter atın ve onun hikayesini yazın. #blogfırtınası





Bir kadın düşünün, her şeye yeten, her zaman mutlu, umutlu, sevgi dolu.. Bir o kadar da enerjik. Hiç yorulmayan, çok çalışan ve bir o kadar da eğlenmesini bilen. Bakımlı, çocuklarına ve eşine zaman ayıran , kendini önemseyen güçlü bir kadın...
Ben öyle bir kadın olmak isterdim. Enerjimin hiç bitmediği, sonsuza kadar yorulmayan. Sürekli pozitif düşünen. Çok zor sanırım bu benim için. Ama o kadın için hiç de zor değil.
Dünyaya baktığı pencere o kadar güzel ki.. İnsanlar ona yardımcı ve destek. Bu nedenle de enerjisi bitmiyor. Etrafındaki arkadaşları onu başarıları nedeniyle kutluyor, öne çıkarırken kimse arkasından kuyusunu kazmıyor..
İnsanlara 100 puan vererek başlıyor.Zamanla puanını düşürüyor.
Benim hayattaki 19 yıllık çalışma hayatımda hiç bu kadar iyi niyetli insanlarla karşılaşmamamdan dolayı genelde tebdirliğim. Böyle olmak istemiyorum ama. Karşımdakine sonsuz güven içinde olmak istiyorum. Sanırım hayatta sonsuz güvendiğim 1-2 kişi var-yok:((
Bu kadının şansı arkadaşları, çok sevdiği gibi hep destek..

Keşke....

Sizce bu kadın gerçek mi??
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0