26 Şubat 2013 Salı

BUGÜN FOG TV'DEYDİM:))KONUMUZ BEBEK BAKIMI:)))

Heyecanla başladı bugün:)) Digitürk 69. kanal olan Fog TV de yayınlanan Herşey 10 da programına davetliydim. Sunucusu Ebru Hekimoğlu ve çalışan tüm ekip çok kibar ve misafirseverdi.
BU programa çıkmanın yanında sevgili Alternatif annenin yaratıcı Gülüş,Klinik psikolog Yasemin 'le ve yeni tanıştığım ve çok da sevdiğim Yeditepe Üniversitesinde Antrapolog Yard. Doç. Dr. Aybil 'le birlikte olmak çok güzeldi.
Konumuz Annelik Trendleri.. Konu çok geniş konuşulacaklar pek çoktu tabii ki.. Ben programa da Hamile Eğitmeni titlemla bulundum.  Eğitimde anne -babalara anlattıklarımdan kısa bir özet geçtim. Emzirme,bebek banyosu gibi...Diğer arkadaşlarım bu gün olacak Kolokyum hakkında konuştular. Yeditepe Üniversitesinde farklı grupların katılımıyla Annelik üzerine konuşulacak..

Bu güzel davet içim Fog TV'e ve Ebru Hekimoğluna çok teşekkür ederim.. Benim için güzel bir deneyim oldu:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0