26 Mart 2012 Pazartesi

BEBEİMGELİYOR DOĞUMA VE BEBEĞE HAZIRLIK PROGRAMI 2. HAFTA






Bu pazar günü Beimgeliyor Doğuma ve Bebeğe hazırlık programımızın ikinci haftasıydı. Emzirme ve bebek bakımını anlattım..
Emzirme ve Anne sütünü anlatırken, Altuğ'dan sonra anlattıklarımda ufak -tefek değişiklikler yaptım. Özellikle emziren ve bu konuda zorlanan bir anne olarak, bunların nedenlerinden bahsettim..Hazırladığım Emzirme Rehberini katılımcı anne ve babalara verdim.Onun üstünden de konuştuk. Bebeğimizin altını değiştirdik, masaj yaptık...Bu programda ikinic haftayı hep sevmiştim. Bol uygulamalı , eğlenceli bir ders oldu:)))Anne ve baba adaylarına geçen hafta sordukları için, kendi kullandığım ve memenun olduğum ürünlerin listesini de verdim..
Bu derste Johnson's Baby 'nin katılan annelere hediye olarak gönderdiği bebek yağıyla bebeğimize masaj yaptım. Ben de oğlumu doğumun dan bu zamana kadar Johson's Baby bebek yağıyla masaj yaptım. Güzel bir ürün.İsterseniz sizde facebookdaki, sayfalarına bakabilirsiniz..Ayrıca eğitimime katkısı olan ve emzirirken çok memnun kaldığım Lansinoh ve ürünlerinden de bahsettim. Katılan anne ve babalara da gönderdikleri numuneleri hediye olarak verdim.
 Yararlı bir oturum oldu...
Önümüzdeki hafta doğum öncesi son oturumumuz olacak. Lohusalık konuşacağız Bir de hazırladıkları doğum planının üstünden konuşacağız...

Bundan sonra ki eğitimim 15 Nisan da başlayacak ve 22 Nisan ve 9 Nisan da devamı olacak..Detaylar için bana email atabilir ya da bu yazının altına yorum bırakabilirsiniz...

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0