13 Ocak 2012 Cuma

PRİMA PREMİUM CARE'İN KATKISIYLA HEİDİ MURKOFF İLE BLOGGERLAR TOPLANDI!!!

Geçen haftalarda gelen bir email üstüne çok sevindim. Yine bir blogger toplantısı var ve saati bana  uygun. Daha sonraPrima Premium'un katkısıyla gelen Heidi Murkoff'un da o toplantıda olacağını öğrendiğimde heycanla perşembe gününü bekledim.
Prima Premium Care  oğlum için kullandığım , 5 yıldızlı bir bezdi. Sıvı kakayı içine alarak, bebeğin kuru almasını sağlıyor. Özellikle hastalandığı veya ishal oldukalrında çok yararını gördüm, ben bu bezin. Sizlere de gerçekten tavsiye ederim..

Heidi Murkoff  da benim hayalim olan şeyi yapmış; hamilelik süreci ve bebek ile ilgili kitaplar yazmıştı. Dünyadaki çoğu anne onu tanıyor. Öyle ki Time dergisi 2011 yılının en etkili kişileri arasında göstermiş, Heidi Murkoff'u..
What to Except?

Benim verdiğim eğitimlerde yardım almak için başvurduğum kitapları ve sitesiyle Heidi Murkoff benim idolumdu, zaten.. Onunla tanışmak, kitabını imzalatabilmek ,  hayalimdi ;fakat gerçek oldu:))))Nasıl bir heyecanla o toplantıya gittim, anlatamam..
Prima Premium yetkilileri o kadar güzel karşıladılar ki, daha girerken herşeyin çok güzel olacağı belliydi. Kapıda ismimle karşılanmak inanın hem çok şaşırttı hem de mutlu:))
İçeriye girdiğimde çok sevdiğim blogger arkadaşlarım ve sevgili Heidi Murkoff  oradaydı. O kadar sıcak bir kadın ki, oturur oturmaz yerinden kalktı ve sıcacık kucaklayıverdi, beni:)))


Sohbet etmeye başladığımızda gözlerinin içi gülüyor, sıcak ve olabildiğince pozitifti, verdiği bilgiler de çok yararlı ve etkili...
Dünyanın  her yerinde anne olmanın aynı olduğunu , onun anlatımlarıyla kafamda netleştirdim.. Benim çalıştığım hastanede olsun verdiğim doğuma hazırlık derslerinde olsun annelerin sorunları aynı..Süreçler aynı.. Ama deneyimler o kadar değerli ki.. Yazdığı kitaplarda o nedenle çok önemli...(Sitesinden çok yararlanan biri olarak ) Heidi Murkoff hem sitesinde hem de facebook ve twitter da annelerin sorularını cevapladığı anlattı.
Çok güzel başlangıç hikayesi var. Evlendikten çok kısa süre içinde hamile kalmış. Ve bu süreçte yararlanabileceği , ihtiyaçlarını karşılayabileceği bir kitap bulamamış. Neden bunu ben yazmıyorum diye işe başlamış,bebeği doğduğunda kitabı da doğmuş..Aynı anda iki bebek:)) Ne güzel değil mi?
Blogger arkadaşlarımın sorduğu tüm sorulara çok içten cevaplar verdi.





Benim bu güzel toplantıda en çok aklımda kalanları paylaşmak isterim:
*Hamileliğe de bebeğe de eğlenerek yaklaşamamızı önerdi.Gerçekten de öyle.. Siz tüm bu süreç esnasında ne kadar pozitifseniz herşey o kadar yolunda gidiyor.
*Hamilelik ve bebeğimizi büyütme sürecinde babanın rolünden bahsetti. Aramızda baba olarak çocuğunun gelişimi ile ilgili blog tutan Cesur 'a söz verdi. O da kendi sürecinden bahsetti. Heidi de kendi eşinden ve aileisnden bahsetti. gerçekten de dediği gibi babalar emzirme dışında herşey de anneye yardımcı olabilirler. Aman aman diyerek belki de babaları biz uzaklaştıryoruz, buna dikkat etmek de fayda var.
*Hataların tekrarlanabileceğini, ama çocuklarımıza bize rahat açılabilen bireyler olmasını sağlamamızı söyledi. Annelerimizle olan ilişkileriniz nasıl diye sorarak , kızıyla olan ilişkisinden bahsetti.. İnşallah ben de oğlumla böyle bir ilişkiye sahip olurum.
*Benimde oğlumu yetiştirirken dikkat ettiğim onu rahat büyütmek, konusunda da hem fikir olmamıza çok sevindim. Olmazsa olmazlarımız olmalı , anne -baba hep aynı kuralları çocuğa uygulamalı dedi. Bir iyi biri kötü polis  anne- baba- çocuk ilişkisinde çocuğun kafasının  karışmasına neden olacağını söyledi. Mutlaka eşler birbiriyle sürekli diyolog halinde olmalı, dedi..
Olmazsa olmazları;
Sınırlar belli olmalı,Çocuğunuz sevildiğini bilmeli, kendini güvende hissetmeli, sağlıklı beslenmeli ve MUTLU bir çocuk olmalı, dedi..Benim de en çok hoşuma giden; kocaman kalbi olan mutlu bir birey olmalı sözüdü.Ben de oğlum için bunu istiyordum.Tutkuları olan, ne istediğini bilen, iyi ve kocaman kalbi olan mutlu bir çocUK:.)))
Bu arada yakında Amekida çıkmış yakında da Türkçeye çevrilecek olan Bebeğinizin İkinci Yılında siz Neler Bekler? kitabını da dört gözle bekliyorum.İnanıyorum ki ilk kitabı gibi bu kitapta da oğlumu büyütürken epey bir yararlanacağım..
Bu arada bizim le Mayıs da oynayacak olan What To Except When you Excepting adli filminden bahsetti. 5 ayrı çiftin hikayesi olacakmış.Hepimizin yakından tanıdığı ünlülerin oynayacağı bir film olacakmış. Sanırsam anneler gününde izleyebileceğiz.
Verdiği ipuçları için gerçekten Heidi Murkoff'a ve onunla bizleri bir araya getiren Prima Primeum Care yetkililerine çok ama çok teşekkur ederim.




Toplantının sonunda Prima Premium Care yetkililerinin hediye verdiği kitapları Heide Murkoff'a imzalattık, sarıldık, resimler çektirerek oradan ayrıldık.


Gün sonunda eve mutlu olarak döndüm.. Emeği katkısı olan herkese çok ama çok teşekkür ederim:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0