22 Nisan 2011 Cuma

ANNE VE BEBEK DOSTU ZAYIFLAMA PROGRAMI:Doğum Sonrası Bootcamp


Şu aralar nasıl zayıflamalıyım? diye düşünüp, ufak -tefek girişimlerde bulunuyırum. Kavitasyon, diyet gibi.. Bugün miapost'a her sabah olduğu gibi bakınırken yeni bir zayıflama sisitemini duydum.BootCamp  Hemen ücretsiz deneme dersi için de kayıt yaptırdım. Sistem çok ilginç. Başlarsam kaçabilemem zor görünüyor.Resimler çekiliyor, videolar çekiliyor falan.. Çok enteresan bir program.. İnşallah saatleri bana uyar da başlayabilirim. Sadece hafta da 4 gün olması biraz kasar gibi... Bakalım ..
Yararlarını okuyunca ilgimi de çekti doğrusu.Kısaca,


DSB Programı'nın Faydaları Nelerdir?


- Kısa sürede kilo vermeye başlayacaksınız.

- Doğum sonrası güçsüzleşen karın kaslarınız güçlenecek.

- Mükemmel posture yani mükemmel duruşa sahip olacaksınız.

- Enerjinizi arttırarak gününüzü daha keyifli yaşayacaksınız.

- Diğer annelerle birlikte olmanın keyfini yaşarsınız.

- Yeni anne olmanın stresi ile daha kolay baş edersiniz.

- Bebeğinize mükemmel rol model olursunuz.

- Fiziksel sağlığınızı geliştirmek kolaylaşır.




Ben deneme dersi için başvurdum. Sizde ilgileniyorsanız sadece burayı tık tık yapmanız yeter!!1
Share this post

1 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0