6 Ocak 2012 Cuma

ALTUĞ İÇİN ALDIĞIMIZ ANAOKULU DERGİ SETİ

Altuğ'unun kitaplara ve kalemlere olan ilgisi için ona birşeyler almak istiyordum. Evde kendi kendimize aktiviteler yapıyoruz. Onu pekiştirmek ve daha da ileriye götürmek istiyorum. Cumartesi  günü olan Iraz'ın oyun grubuna kayıt ettirmek, beraber güzel vakit geçirmek ve birşeyler de öğrenmesi adına çok istiyordum. Fakat ben kayıt yaptırana kadar sınıflar dolunca çok üzüldüm. Artık bahar dönemine diyerek , dün beni arayan Boyut Yayıncılıktan arayan arkadaşın ikna edici konuşmaları sonunda Anaokulu dergi setini almaya karar verdim.Altuğ için güzel bir doğum günü hediyesi olarak düşündüm. Dün sipariş verdim, 3 iş gününde bize ulaşacakmış. Şimdi heyecanla bekliyorum..


Sizde bilgi edinmek isterseniz bıradan ulaşabilirsiniz:
http://www.anaokuludergisi.com/
Share this post

1 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0