30 Mart 2009 Pazartesi

NATIONAL GEOGRAPHIC YAŞAMA YOLCULUK





YAŞAMA YOLCULUK
ANNE KARNINDA YAŞAMIN ÖYKÜSÜ
Ben hamile kursunda eğitim veren biri olarak izlediğim bu dvd'i herkese tavsiye ediyorum.İlk kez ileri tıbbi görüntüleme teknikleri ve 3 boyutlu canlandırmalarla , anne karnındaki yaşam o kadar güzel anlatılmış ki...Bayıldım doğrusu... Hamile olan anne adaylarına şiddetle tavsiye ediyorum....
Tek hücreden doğuma dek, anne karnındaki yaşam yolculuğunun tüm gizemleri.....
Yumurtanın rahime yerleşmesinin ardından nasıl aşama aşama geliştiğini, hücrelerin farklılaşarak organları oluşturmasını, beyinin nasıl geliştiğini ve duyguların nasıl uyandığını, bebeğin annesiyle kurduğu iletişimi ve doğumun nasıl adım adım gerçekleştiğini adım adım izleyebileceğiniz bir dvd....
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0