28 Nisan 2015 Salı

Bebeimgeliyor ile Bebeğimin Mutlu İlk Yılı semineri



Bebek hayatımıza gelen en büyük hediye, mucize.
Hayatımızda çeşitli sorumluluklar alsak da bebek çok farklı bir sorumluluk duygusu yaratyor anne de. En azından ben de öyle oldu.
İlk yıl birçok yenilikle karşılaşıyor aile. Bu seminerle anne ve babalara yardımc olmak ve onlara destek olmayı hedefliyorum.
İster hamile olun, isterseniz de yeni anne - baba olun, katılabilirsiniz.
Bu seminer içinde;
-Yeni bebeğin evdeki ilk düzeni
-Yeni doğan bebeğin özellikleri ve bebek bakımı hakkında püf noktaları
-Anne sütü ve emzirme 
-Bebekte rutin oluşturma
-Kolik bebek
-Ek gıdaya geçiş 
-Bebeklere menü oluşturmak  
-Bebekle oyun oynamak
-İştahsız bebek
-Diş çıkarma döneminde bebek ve anne
Ana başlıkları altında bilgilendirmeler yapılacaktır.
Eğitim yeri; Masal Bebek Etkinlik Merkezinde gerçekleşecektir.
Adresi: Kayışdağı cd. Ayşe hatun çeşme sok. Parlak Plaza No: 7/15 Ataşehir
Telefon: 0216 469 70 22
Eğitim ilk defa yapılacağı için Ücretsizdir.
Eğitim tarihi: 30 Nisan 2015 saat 11:00-13:00 arasında olacakatır.
Katılım için; bebeimgeliyor@hotmail.com

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0