27 Kasım 2014 Perşembe

LUKAPU 'U BİLİYOR MUSUNUZ?



Lukapu; fotoğraflarınızı uzun ömürlü fotoğraf albümlerine ya da fotoğraflı takvimlerine dönüştüren bir servis.İsterseniz fotokitap isterseniz takvim ,isterseniz de instagram fotoğraflarınızdan albüm yapabiliyorsunuz.Benim gibi yoğun çalışan ve sürekli fotoğraf çeken biri için çok faydalı:))

IMG_8452

Sevgili Şebnem ve Lukapu'nun  davetlisi olarak Tavsiye evinde Lukapu ile tanışmaya gittim. Hazırlanması ve sipariş aşamaları çok kolay. Ben ayrıca LukaBuka applicationlarını çok beğendim. Bu app. cep telefonunuza ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz. Hemencik telefonunuzdaki fotoğraflardan oluşan bir albüm hazırlayabiliyorsunuz.
Fotokitaplarının yanı sıra çok da güzel takvimler hazırlayabiliyorsunuz.2015 için ben bir tane hemen hazırlamayı planlıyorum.
Bu arada Lukapo'nun  2 tane yılbaşı kampanyaları mevcut.
Erken sipariş haftasında sipariş verirseniz yani 28 Kasım -8 Aralık tarihleri arasında %25 indirim,
Yılbaşı kampanyasından  sipariş vermek isterseniz yani 9 Aralık-21 Aralık tarihleri arasındaki siparişlerinizden %15 indirim hakkı kazanıyorsunuz.
Bu iki kampanyadan yararlanmak isterseniz indirim kodu (her iki sipariş için geçerli) 2015
Eğer siparişlerinizin yılbaşından önce ulaşmasını istiyorsanız 21 Aralık tarihine kadar sipariş vermeniz gerekiyor. Daha sonra ki 
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0