15 Kasım 2014 Cumartesi

12 KASIM DA BEBEKTE RUTİN OLUŞTURMA VE BEBEK MASAJI SEMİNERİ

Bebek doğduktan sonra ona nasıl bakacağınız hakkında pek çok sorularınız olacaktır.
Emzirme düzeni nasıl olmalı?,Bebeğimi her gün yıkamalı mıyım?,Gece – gündüz uyku düzeni nasıl olluşmalı?,Bebeğimi kundaklama mıyım?,Banyo-masaj-beslenme -uyku bu düzeni oluşturulması nasıl olmalı?
Ve daha fazlası için bu eğitim tam size göre!!
-Evdeki ilk günler için planlama
-Emzirme
-Banyo
-Bebek Masajı
-Kundak yapmak
-Uyku düzeni
-Lohusalık
-İlk günlerde hayatımızı kurtaracak malzemeler ,konuları hakkıında uygulamalı bireğitim olacaktır.
**Bu eğitim sonunda bebeklere birlikte masaj yapacağız. Onun için yanınızda gelirken bebeğiniz için biradet banyo havlusu ve penye battaniye getirmenizirica ederim. Bebek yağını ben vereceğim.
Bebeklerinizle birlikte eğlencelibireğitim olacak. Beklerim :)

Eğitim Tarhi: 12 Kasım 2014 saat 14:00-15:30
Eğitim yeri: Bostancı Marga Yaşam Atölyesi
www.marga.com.tr mekan hakkında bilgi alabilirsiniz.
Eğitim ücreti:100TL+KDV
Eğitime gelirken yanınızda bebeğinizin banyo havlusu ve battaniyesi olsun. Bebek yağı bizim tarafından verilecektir.
Katılmak isterseniz bebeimgeliyor@hotmail.com email atıp,kayıt yaptırabilirsiniz.
KAYNAK:
http://www.bebeimgeliyor.com/
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0