6 Ağustos 2013 Salı

Bugun Tv de Bugun Haftasonu konuğu oldum;:))




Geçtiğimiz hafta sonu Bugun Tv 'de Bugun Hafta sonu adlkı programa Ceren Bektaş'ın konuğu olarak katıldım.
Geçtiğimiz günler de TRT! kanal da Ramazan programına katılan bir beyfendinin hamilelerle ilgili açıklamalarından yola çıkarak i, hamilelik ile ilgili programa katılmamı rica ettiler.
Tam işten çıkış saatimde olması ve işyerime çok yakın olması nedeniyle programa katılabildim.

Çok eğlenceli ve heyecanlı oldu benim için:))




Linkini yakın zaman da sizlerle de paylaşacağım.İzlediyseniz yorumlarınız merak ediyorum açıkçası...

Sevgilerimle:))
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0