31 Ekim 2012 Çarşamba

ÇOK KIZGINIM ÇOK!!!!!

Bebeimgeliyor adlı bloğumu 2008 yılında yaptığım eğitimlerimi paylaşmak ve katılamayan anne adaylarına ve yeni annelere destek olmak için açtım. Burada kendi deneyimlerimi ve teorik olarak bildiklerimi paylaşıyorum. Bloğum sayesinde bir çok kişiyle tanıştım. Elimden geldiğince dstek olmaya çalıştığım gibi bir çok anneden de çok şey öğrendim.
Yazdıklarımın hiç biri bilimsel araştırma değildir. Ve hepsi, beni bağlar. Bir yerden alıntım varsa kaynak göstermişimdir. Eğer unutmuşsam dönem dönem geri dönüp kontrol ettiğim oluyor. Sonradan mutlaka eklerim.
Burası benim hem kendi eğitimlerimi tanıttığım, hem de kafamı dağıttığım bir yer.
Yazılarımı paylaştığım facebook da bugun yapılan eleştri beni üzdü. Hiç kimseye bilgilerimi kontrol et dedirtmem,özellikle de eleştiren sağlıkçı olmayan biriyse. Ben oğlum doğduktan sonra katı düşündüğüm bir çok bilginin nasıl çürüdüğünü gördüm. O nedenle de anneler bilgi verirken esnek olmaya çalışıyorum. Biraz kızgınım, bu yuzden buradan böyle bir şeyi paylaşmak istedim..

BURADA YAZDIĞIM HER TÜRLÜ BİLGİ BANA AİT OLUP, DENEYİMLERİMLE TEORİK BİLGİNİN BİRLEŞTİĞİ ŞEKİLDE YAZILAR YAZIYORUM.NEDEN VE NİÇİNLERİNİ HİÇ KİMSEYE İSPAT ETMEK ZORUNDA DEĞİLİM. İSTEMEYEN OKUMAYA BİLİR....
Share this post

7 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0