12 Aralık 2011 Pazartesi

ECE AJANDASININYAŞAM SERİSİNDEN: HAMİLE AJANDASI

Geçenlerde twitterda twitleri okurken Mini Fikir adlı site de Ece Ajandasının Hamile Ajandası çıkardığını okudum. Ne güzel bir fikir diye, düşündüm. Yazının devamını okuduğumda bu ajandanın danışmanının Prof. Dr. Faruk Buyru olduğunu duyunca daha da ilgimi çekti. Dr.Faruk Bey benim beraber çalıştığım doktorlarımdan. Ben Gayrettepe Florence Nightingale Hastanesi Tüp bebek kliniğinde çalışıyorum, biliyorsunuz. Faruk Bey de bizim tüp bebek ekibimizin hekimi. Süper bir hekimdir.Hem Tüp Bebek hem gebe takibi hem de jinekolojik rahatsızlıklar konusunda.. Özellikle riskli bir gebelik süreci geçiriyorsanız, tercih edebilirsiniz.
Ece Ajandası Yaşam serisinden çıkmış, Hamile Ajandası.
Termo Deri üstüne gofre ve yaldız baskılı kapak. Ciltli, günlük, haftalık, çizgili not sayfalı, arka kapak içinde cep üzerine ayna ilaveli, kurdele ayraçlı ve lastik muhafazalı özel tasarımlı ajanda. Kırkbir haftalık hamilelik dönemi takip bölümü, sağlıkla ilgili bilgilerin yer aldığı inter aktif yeni bir ürün. Çocuğunuzun olacağını öğrendiğiniz andan itibaren bütün duygu, düşünce ve yaşadıklarınızı gelecek nesillere aktarabileceğiniz bir ürün...
4 rengi var. Ben pembesini beğendim ve satın aldım..

Cumartesi günü İstinye Park'a gittiğimizde D&R da bu ajandayı gördüm ve aldım. Hoş hamile olmasam da içeriği çok hoşuma gitti. Zaten her sene iş yerinde büyük boyu, özel hayatımda Ece ajandasının cep boyunu kullanıyordum. Bu seneki ajandam, Ece Hamile Ajandası
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0