4 Mart 2010 Perşembe

HOŞGELDİNMİMİM!!!!

Seda beni mimlemiş, çok hoşuma gitti. Ama oğluşum Altuğ ve kendi rahatsızlığımdan ancak şimdi cevap yazmak için fırsatım oldu.

Evde bu arada en çok oturma odasında köşe koltuğumda Altuğ ile oturuyorum.. bol bol bebeğimi emzirmek ve mama yedirmekle meşgulum. Arada Altuğ uyudukça da bilgisayara bakıyorum...Bunun dışında mutfakta sterilizasyon aletiyle , Altuğun biberonlarını steril ediyorum.. Ayrıca onun giysilerini yıkamak ve onları ütülemekle meşgulum.
Bu aralar pek müzik dinleyemiyorum. En çok bebek ninnilerini dinliyoruz,Altuğ ile. Arada da radyo dinlemeyeçalışıyorum, ama çok nadir.

Bende Zencefil pastadan arkadaşım Fundayı mimliyorum...
Share this post

2 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0