30 Nisan 2013 Salı

BLOGCUANNE'NİN İMZA GÜNÜNDE İYİ CÜCELERDEYDİK!!

Sevgili Blogcuanne Elif benim ilk takip ettiğim ve ilk tanıştığım bloggerlardan.



 





 Ben 2008 den beri blog yazmaya devam ediyorum. Blogcuannenin de sıkı takipçisiyim. Derin ile Altuğ aşağı yukarı aynı yaştalar. O nedenle onun gelişimini takip ederken, Emzirme Reformu hareketiyle daha sık sık yazıştığım, ara ara toplantılarla tanıdığım ve gittikçe sevdiğim biri oldu Elif:))) Öyle ki eşim, kızkardeşim ve çoğu iş arkadaşım özellikle anneyse Elif'i tanıyorlar..
Kalemini hep beğenmişimdir. Akıcı , zevkle okunan ve özellikle seçtiği konularla ilgimi hep çeken bir arkadaşım oldu. Ben, Elif'in kitap yazacağını duyduğumda ise çok sevindim. Elimde kitabım  olacaktı. Yazdıklarına dokuna bilecektim. Ben halen kitaptan okuma işini çok seven, okuduklarıma dokunmayı seven biriyim. Bunun için de çok çok sevindim. İlk çıktığını duyduğumda almak istiyordum ama imzalatmak da çok istiyordum. Yoğun çalıştığım için yolumuz nerede kesişecekti, bilmiyorum.Ama merakla beklediğim kitabı o ana bırakmak istedim.
O an geçtiğimiz pazar günü oldu. Hem de ilk açıldığı günden beri çok sevdiğim İyi cüceler Kitabevinde oldu. Uzun zamandır eğitimlerimin hafta sonu olması nedeniyle gidemediğimiz İyi cücelere gidecektim, hem Biranda ve Zeynep ile karşılaşacaktım. hem de Sevgili Elif'e kitabını imzalatacaktım..



Pazar günü oldu ben eğitimden gelip, Altuğ'u hazırladıktan sonra İyi Cücelere yola çıktık.Ayrıca Altuğ da  heyecanlıydı.Elif , Sakar Cadı Vini'i okuyacaktı. Altuğ paşa kendi kitabını da alarak İyi cücelere giitik. Vardığımızda , geç kaldığımız için kitap okumayı kaçırdık ama Altuğ hem benim için hem de Bebeimgeliyor takipçilerinden bir anne için Sevgili Elif'in kitabını imzalattı.
Kitap imzalatma olayını o kadar sevdi ki, eve gidince kitabı beraber okuduk ve o akşam uykuya ''Annelik Her zaman Toz Pembe Değil '' ile uykuya daldı:))
Kitap bloğundaki gibi akıcı ve güzel yazılarla dolu. O kadar güzel noktalar değinmiş ki Elif. Evet, işte!!! dediğim çok oldu. Kitabı henüz bitiremedim. Bittiğinde de sizlerle paylaşacağım:))

Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0