28 Ağustos 2012 Salı

Çocuk yemekleri dendiğinde: www.yiyorumbuyuyorum.com

Bloğumda ara ara sevdiğim, sıkı takipçisi olduğum blog ya da sitelerden bahsediyorum: Bugün de özellikle iştahsız oğluma alternatif tarifler bulmak için ve güzel yazıları okumak için her gün girip baktığım siteden bahsedeceğim: yiyorumbuyuyorum.
Eğer siz daha keşfetmediyseniz , mutlaka bir bakın. Gerçekten çok yararlı bilgiler edineceğiniz, tariflerle işinizi kolaylaştıran ,annelerin de yazılarını ve tariflerini paylaştığı paylaştığı güzel bir site
Site kurucusu Zümrüt Özkan ile yüz yüze tanışmadıysam da ara ara twitterda yazışıyorum. Çok tatlı biri.

Sevgiyle Hazırlanan Sağlıklı Çocuk Yemekleri
Kitabını çok severek okumuştum. Üzerine sitesi olduğunu duyduğumda çok sevindiği hatırlıyorum.
O günden beri de hemen hemen her gün tıklıyorum..www.yiyiorumbuyuyorum.com
Bir anne için çok yararlı bir site.Kesinlikle herkese tavsiye ederim..

Share this post

2 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0