9 Aralık 2010 Perşembe

YENİ YIL İÇİN YARARLI BİR KAMPANYA !!!!!

Bana gelen emaili sizlerle paylaşıyorum. Herkesin bu biliçte olup, bu kampanya destek vermesi, ne güzel olur!!!

''bu kampanyayı duyurmak istedim sizlere.Ekte görselini yolluyorum. Geçen sene de aynı vakıf ile yapmıştık bu hediye kampanyasını. Cerrahpaşa Onkoloji servisinde yatan 1 ile 17 yaş arası kanser tedavisi gören bebek ve çocuklara hediyeler vermiştik müşterilerimizin kendi el yazıları ile yazdıkları yeni yıl kartlarını ekleyerek. Bu sene vakıf Okmeydanı hastanesi onkoloji servisinde yatan ve ihtiyacı olan çocuklardan da bahsetti onlara da yardım edip edemeyeceğimizi sordu biz de memnuniyetle kabul ettik. Hem cerrahpaşa hem de okmeydanı hastanelerinde tedavi gören çocukların isimlerini ve yaşlarını bize iletecekler. Çok hassas oldukları bir dönemde maddi güçleri olmadığı için bu tip organik ürünlerden faydalanamayan çocuklara bir faydamız dokunacaksa çok seviiniriz. Sizlerin de aklında bulunsun. Herhangi bir konuda bana e-mailimdan ulaşabilirsiniz.



Sağlıklı ve güzel günler dilerim,

Tuba Tuna Yalcuva

Kapbula Organik Şeyler

Mohini AVM

Tanburi Ali Efendi Sokak 15/211

Etiler / Istanbul''
Share this post

0 yorum

 

Popüler Yazılar

Son Yazılar

Blog Arşivi

Bebekler İçin Oyun Önerileri

Bebek Beslenmesi Hakkında Her Şey

Blogger Anneler

© Bebegim Geliyor
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0